14-10-2015

SERVEI D’ATENCIÓ PERSONAL I COMUNITÀRIA

Des de l’Àrea d’Habitatge de Fundació Lar ens plau comunicar-vos que hem posat en funcionament el nou Servei d’Atenció Personal i Comunitària,  el qual amplia els recursos actuals que ofereix l’entitat.

És un servei que té el seu origen en diverses demandes de persones afectades de trastorn mental, que queden excloses dels serveis que ofereix la xarxa pública, i que tenen necessitats específiques tant de gestió de la pròpia llar, com d’integració a la comunitat.

Així, el SAPIC és un servei privat especialitzat per a persones amb trastorn mental, que viuen a domicili, soles o en família, i que per motius diversos, necessiten un suport professional per a millorar la seva qualitat de vida. El servei ofereix atenció personalitzada i adaptada a les necessitats de cada persona.

Els objectius principals del SAPIC són:

-    Oferir suport a la persona per planificar i gestionar el seu domicili, els assumptes administratius, les activitats de la vida diària, la salut  i la utilització de recursos de la comunitat.

-    Incrementar la funcionalitat i integració a la societat.

-    Incrementar l’autonomia de la persona atesa perquè pugui continuar vivint a casa seva el major temps possible.

Esperem que el SAPIC ajudi a millorar les vides d’aquelles persones que ho necessitin.  I per qualsevol dubte o aclariment no dubteu en demanar informació a l’entitat.