29-10-2014

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE “LA TROBADA”

El dia 15 d’octubre va tenir lloc la presentació del llibre “La Trobada”, escrit per Alexandre Perelló i Marina Martori en el marc del projecte Parelles Artístiques. Al llarg de sis mesos han estat treballant conjuntament en l’elaboració d’una obra, i des d’un bon principi la connexió entre tots dos es va fer present de tal manera que al cap d’unes setmanes ja tenien clar que volien escriure una novel·la. Finalment la participació en el projecte ha suposat per a un dels artistes la possibilitat de publicar la seva primera novel·la, gràcies a l’Editorial Alpina i al suport aportat des de Fundació Lar.

Marina Martori viu a Llinars del Vallès tot i que va néixer a Barcelona. Treballa com a freelance en tasques de producció, comunicació, social media, gestió, formació i cultura. A més, és clar, és escriptora, i ha publicat, entre altres, vuit novel·les, articles i contes infantils. “La Trobada” representa la seva primera participació en un projecte d’aquestes característiques i ella mateixa descriu així l’experiència:

"La Trobada ha estat una troballa de les bones, una joia. El procés de Parelles Artístiques m'ha permès conèixer una persona apassionada per l'escriptura, amb qui he compartit aquest moment únic que és la creació literària, amb qui he compartit idees i estones… una persona amb la que he creat, d'igual a igual, una novel·la! Una novel·la que a més, s'ha convertit en física i que pot ser llegida per tothom! La Trobada, parelles artístiques, el procés, viure normalment la situació de l'Alexandre i encaixar-la amb la meva sense cap problema, m'ha fet aprendre moltes coses… no sobre l'escriptura, que també, sinó sobre la vida. Una troballa. Una joia. LA TROBADA!"

L’Alexandre Perelló nasqué a Barcelona i més tard s’instal·là a Cardedeu. Té estudis de Dret, Filosofia i de bibliotecari i arxiver. Es considera a ell mateix un “escriptor amateur”, i ha escrit diverses novel·les i assaigs, així comdiverses publicacions a la revista del Club Social Torrassa, i del Centre de Dia de Granollers. Parelles Artístiques ha representat l’oportunitatde publicar la seva primera novel·la, i afirma que:

“L’experiència de Parelles Artístiques ha estat per a mi una gran experiència. Compartir el treball amb la Marina ha estat fantàstic, és una gran professional. Espero que continuï”.

La premsa local ha fet ressò de l’acte, i el diari El 9 nou publicava la següent notícia http://www.el9nou.cat/noticia_v_0/38740.

Podeu trobar el llibre a la botiga Computer and Games de Llinars del Vallès, a la llibreria La Gralla de Granollers, on es presentarà el proper dia 20 de novembre a les 19 hores,  o bé, comprar-lo per internet aquí.