18-07-2014

I TORNEIG INCLUSIU A LA FIRA DE L’ASCENSIÓ DE GRANOLLERS

El passat dissabte 31 de Maig del 2014 el Club Social Portalet va organitzar el Primer  Campionat Inclusiu de futbol en el marc  de les festes de Granollers i la 64 edició de la Fira de l’Ascensió que s’ ubica  en el Recinte Firal de Granollers.

La Fira de l’ Ascensió és un esdeveniment únic que s’ha convertit en una tradició de la nostra comarca. La fira constitueix el gran aparador de l'activitat comercial, industrial i de lleure  del Vallès Oriental i al mateix temps, segueix innovant per integrar totes aquelles iniciatives que funcionen i interessen.

En l’edició d’aquest any ens han permès la realització d’aquest torneig i ha estat molt ben acollit pels responsables de la Fira com a iniciativa social i amb la idea de poder-li donar continuïtat en pròximes edicions. El Club Social Portalet organitza aquets acte  seguint la línea de treball comunitari i  de col·laboració amb les entitats del barri i de la ciutat de  Granollers.

El torneig  que estava convocat pel dissabte de 16 a les 20 hores estaven convidats tres equips: l’equip de futbol sala del Club Portalet, l’equip Gent del barri de Sant Miquel de Granollers i un altre equip “els Amics del Portalet”, però per raons alienes a l’organització (causes meteorològiques) es va aplaçar per diumenge a la 13:30 hores del  migdia.

Les persones que hi van participar van disputar el torneig amb il·lusió. El guanyador del primer torneig inclusiu va ser l’equip Gent del barri de Sant Miquel, i en segon lloc va quedar el Club Social Portalet.

Esperem amb ganes l’ edició del proper any!