21-05-2014

COL•LABORACIÓ DEL CLUB SOCIAL PORTALET EN EL PRIMER CAMPIONAT DE FUTBOL SALA INFANTIL DEL BARRI SAN

El passat dimecres 23 d’abril va tenir lloc a l’annex del Pavelló Olímpic de Granollers el  Primer  Campionat de futbol sala infantil del barri Sant Miquel per la commemoració de la diada de Sant Jordi. Es tracta d’un  acte comunitari que organitza l’Associació gent del barri de Sant Miquel per tal de potenciar la integració i la convivència al barri i donar la possibilitat als integrants de l’equip de futbol comunitari de poder efectuar tasques de dinamització social.

Per tal de promoure la inclusió i participació comunitària dels usuaris/es del servei, el  Club Social Portalet vam assistir a aquest acte com a membres de l’ Associació, per tal de donar suport als companys que són integrants de l’equip de futbol sala comunitari i que a la vegada també són usuaris del nostre recurs. Aquests van participar en les reunions organitzaves  del torneig, en el muntatge de les instal·lacions necessàries pel campionat i en la dinamització de les activitats durant el torneig.

La celebració va ser tot un èxit ja que es van assolir els objectius de treball plantejats per la Comissió Organitzativa: hi va haver molta participació dels nens del barri, es van utilitzar espais comunitaris, es va afavorir la integració social dels diferents col·lectius que hi conviuen, i es va empoderar als usuaris del Club Social, capacitant-los per la seva participació en el Campionat, fomentant la seva participació comunitària.