30-12-2013

SEMPRE EN EL NOSTRE RECORD

És impossible tenir endavant una entitat com la nostra sense el suport de persones que creguin en els drets i  la igualtat de oportunitats per tots. És imprescindible la força d’uns Patrons que apostin per el objectiu de la rehabilitació i integració de les persones afectades per malalties mentals.  Sense la seva implicació i dedicació no seria possible desenvolupar la nostra feina.

Avui, 26 de desembre de 2013, la nostra entitat està de condol, i dóna l’últim Adéu al Sr. Pere Canal i Badiu, Patró Fundador de Fundació LAR.

Estarà sempre en el nostre record no tan sols per la  seva incansable trajectòria professional, cultural, política i de defensa dels drets sinó com la gran persona que de forma incansable lluitava per la defensa dels més vulnerables  des de la humanitat i la solidaritat.

Gràcies per formar part de nosaltres.