18-10-2013

“EL CARTRÓ HO POT TOT”, GUANYADOR DEL CONCURS DE CARTELLS ORGANITZAT PER L’ASSOCIACIÓ DARUMA

El proper dissabte dia 19 d’Octubre a les 13 hores a la Plaça de l’Església de Granollers es realitzarà l’entrega del premi del Concurs de Cartells del Dia Mundial de la Salut Mental organitzat per l’Associació de Familiars de Malalts Mentals Daruma, a càrrec de l’Honorable Sr. Josep Mayoral, alcalde de Granollers i la Sra. Mercedes Montoy, presidenta de Daruma. Aquest concurs premia el cartell que millor representa aquesta diada, i com a tal és utilitzat l’any vinent pel fulletó informatiu del programa d’actes del Dia Mundial de la Salut Mental. El guanyador és premiat amb 300€.

Aquest any el Jurat del concurs ha estat composat per la Sra. Mª Mar Sanchez, Regidora de Salut i Benestar Social de l’Ajuntament de Granollers; la Dra. Blanca Navarro,  Coordinadora del CSMA de Granollers, la Sra. Mercedes Montoy, Presidenta de l’Associació DARUMA; i un tècnic de la Biblioteca Roca Umbert de Granollers.

El guanyador d’enguany és pel cartell titulatEl Cartró ho pot totdel  Sr. Roger Vergés Cutrina de Granollers, presentat amb el pseudònim del “Gat Nou”.