12-12-2012

2ª. Diada del soci solidari, copa del Rei Barça-Alavés

El dia 28 de novembre es va celebrar la 2ª Diada del soci solidari del Camp Nou, coincidint amb el partit de tornada de setzenes de la Copa del Rei Barça-Alavés.

Per tal de celebrar aquesta diada el Club va demanar els socis del camp nou que lliuressin els seus seients i així grups, entitats i associacions de caire social poguessin assistir a un partit de forma gratuïta.

FECAFAMM-(la Federació Catalana d'associacions de familiars i persones amb problemes de salut mental) va aconseguir 217 entrades que va repartir entre Clubs Socials i persones associades que hi formen part...

Entre aquestes el Club Social Portalet i el Club Social Torrassa vam poder anar al partit, un total de 20 persones. Malgrat el fred que feia vam tenir molta sort de poder viure el partit des de la primera grada i veure als jugadors de ben a prop.

Va ser una nit màgica sobretot per aquells que mai havien trepitjat el camp. Entre crits d’emoció, onades entre el públic i un ambient realment solidari envoltat per tot d’entitats del tercer sector. Un regal! per un col·lectiu últimament castigat.