13-05-2020

Agraïment per les mascaretes

Des de Fundació Lar volem agrair la donació de 90 mascaretes confeccionades de manera manual per un petit grup de dones, de manera totalment altruista, a Llinars del Vallès. Elles, durant tot el confinament per l’estat d’alarma degut a la COVID19, estant fet aquesta labor tan valuosa i han repartit mascaretes a hospitals i altres entitats on durant aquests temps, tant les han necessitat.

Fundació Lar distribuirà aquestes mascaretes a les persones ateses des dels diferents serveis de l’entitat: clubs socials, servei de tutela i serveis d’habitatge, per tal de facilitar el compliment de les mesures de prevenció de la Covid-19.

Un cop més, es demostra que amb iniciatives solidàries, sobretot en moments difícils, ajudem a construir un món millor.