28-04-2020

El Servei de Tutela de Fundació Lar en els dies de confinament

En la situació d’excepcionalitat que vivim degut a la declaració de l’Estat d’Alarma decretat per gestionar la crisi sanitària de la COVID-19 que limita la llibertat de circulació de persones i recomana el confinament. Tot i així, el Servei de Tutela de Fundació Lar seguim treballant, prestant serveis essencials donant atenció a les 157 persones amb la capacitat d’obrar modificada derivada de problemàtiques derivades de trastorns mentals.

Per assegurar el benestar de les persones que acompanyem, donem suport i garantim la cobertura de necessitats bàsiques segons les necessitats personal, hem posat en marxa totes una mesures excepcionals amb l’objectiu principal de donar la millor atenció i protecció tant a les persones que atenem, com els/les treballadores de l’entitat tutelar i la comunitat.

El/les treballadores del Servei de Tutela estem operatius treballant des de casa, realitzant atenció telefònica i amb videotrucades a totes les persones ateses segons sigui necessari. També estem portant a terme les visites a les persones que ho necessitin per la seva situació personal, sempre seguint les normes de seguretat i protecció recomanades per les autoritats competents. A més a més, el telèfon de guàrdia està operatiu 24 hores tots els dies de la setmana sense cap variació, per atendre situacions d’urgència que puguin sorgir.

Des del Servei de tutela considerem que prendre aquestes mesures de precaució és un acte de coresponsabilitat envers les persones que es poden veure més afectades..

Finalment, volem agrair la donació de gel hidroalcohòlic per part de la empresa CotySpain S.L.U en una mostra de solidaritat amb les persones que més ho necessiten.

Aquest material l’estem utilitzat per poder seguir fent l’atenció presencial a les persones a qui donem suport en la presa de decisions a través de la tutela, curatela i assistència.

Entre totes i tots ho podrem fer!

El Servei de Tutela de Fundació Lar