Finalitat / Més informació

Venciment

_utma

FUNDACIÓ PRIVADA LAR utilitza Google Analytics en el lloc web per a
poder fer un seguiment de l’activitat que s’hi realitza.

_utmb

30 minuts

_utmc

Determina si es necessari establir una nova sessió

_utmt

S’utilitza per a processar el tipus de sol·licitud demanada per l’usuari

_utmz

Emmagatzema l’origen del visitant i el camí que ha seguit per a accedir al web

PREF

APISID

S’utilitzen per a recordar  preferències de l’usuari durant la seva navegació.

SAPISID

SSID

També per al recompte, per part de google, del número d’usuaris que utilitzen els mapes

NID

Per a fer la publicitat més atractiva

HSID, SID

I per a proveir de mecanismes de seguretat que evitin l’accés no autoritzat a dades d’accés d’usuaris o la informació que aquests faciliten en formularis de contacto, p.ex.

OGP, OGPC

Internet Explorer 8 i superior; InPrivate Safari 2 i superior; Navegació Privada

Opera 10.5 i superior; Navegació Privada FireFox 3.5 i superior; Navegació Privada Google Chrome 10 i superior; Incògnit

Important: Si us plau, llegeixi atentament la secció d’ajuda del seu navegador per a conèixer més sobre com activar el “mode privat”. Podrà seguir visitant la nostra pàgina web tot i tenir activat aquest “mode privat”, si bé la navegació per la pàgina web pot no ser òptima i algunes utilitats poden no funcionar correctament.