11-12-2013

CAP DE SETMANA A PUIGCERDÀ DELS USUARIS DEL CLUB SOCIAL PORTALET

Un dels objectius principals dels Clubs Socials de l’entitat és fomentar les activitats lúdiques a la comunitat entre els usuaris i usuàries del recurs, ja que una de les àrees que inclou la rehabilitació és la recuperació de  la capacitat de disfrutar del temps de lleure per part de les persones que tenen una malaltia mental.

En aquest sentit, el cap de setmana del 22 de novembre 6 usuaris del Club Social Portalet de Granollers  i dues educadores han anat estat a Puigcerdà (La Cerdanya), com  a participants del programa Respir que ofereix Fundació Lar. El dissabte van anar d’excursió a l’ermita de Sant Marc, al llac i a conèixer el poble,  i el diumenge es va fer una passejada pel mercat. La valoració dels participants ha sigut molt positiva i esperen poder repetir-ho l’any vinent.