23-10-2012

Concert solidari per la commemoració del DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL 2012

El dia 6 d’octubre es va fer un Concert Solidari per a la salut mental a la Sala de Llinars del Vallès, amb l’objectiu de facilitar la integració comunitària i  sensibilitzar a la població jove sobre la salut mental. Va ser organitzat pel  Club Social Torrassa de Fundació Lar, amb la col·laboració de l’Associació de les Dones de Llinars i l’Ajuntament del municipi.

El concert va ser gratuït, hi van  participar els grups de música Perill d’Allau, un grup local de pop-català; i la banda del Panda vinguts de Barcelona i Sant Celoni amb ritmes de rumba catalana-reggae i música de mestissatge.

Gràcies a la posada en marxa del grup Perill d’Allau amb el seu seguit de fans i a la improvització escènica de la Banda del Panda, que va decidir tocar a peu de pista  per lluitar contra les adversitats, es va poder gaudir finalment d’un concert íntim,  rumbero, i  amb un sentiment festiu i de proximitat.

Destacar que els usuaris del Club Social van participar de forma activa en aquest acte,  servint les begudes des de la barra voluntàriament.