27-01-2021

VACUNACIÓ A LES LLARS AMB SUPORT

En el context de la primera etapa del pla de vacunació a Catalunya, les llars amb suport per a persones amb problemàtica social derivada de problemes de salut mental, formen  part del  grup 1 (format per residents i personal sanitari i sociosanitari en residències per a gent gran i persones amb discapacitat), estem molt contents de comunicar que el passat dilluns dia 25 de gener la majoria de persones usuàries de les 4 llars amb suport de l’entitat (tres persones usuàries no han pogut rebre la vacuna  per criteri mèdic), així com tot l’equip de professionals d’atenció directe vam rebre la primera dosi de la vacuna Pfizer, administrada per l’equip mòbil de vacunació del Departament de Salut.

Més enllà de dolor a la zona de la punció, cap de les persones hem tingut efectes secundaris rellevants.

No obstant, tal com indiquen les autoritats sanitàries, hem de seguir prenent totes les mesures de prevenció i seguretat contra la Covid-19 com fins ara: mascareta, higiene de mans, ventilació i distància social.

Tot i que estem lluny de cantar victòria, el camí ja ha començat: la vacunació comporta fer un petit pas endavant cap a la lluita contra aquesta pandèmia, i suposa una esperança en un moment crític de contagis de la tercera onada.

Salut i molts ànims per tots i totes!

Equip tècnic de Llars amb Suport de Fundació Lar