02-10-2020

FER SALUT! PER LA SALUT MENTAL

Benvolguts/des,

Com cada any, el proper dia 10 d’octubre, l’OMS celebra el Dia Mundial de la Salut Mental, patologies que tot i tenir una elevada prevalença no estan encara exemptes de rebuig i discriminació a la nostra societat.

Fundació LAR organitza aquest any un acte per sensibilitzar la població general i difondre la problemàtica que dia a dia es troben les persones afectades per un trastorn de salut mental i les seves famílies.

Aquest any Fundació Lar amb el suport dels professionals i usuaris del servei de club socialTorrassa i club social Portalet , organitza un acte esportiu virtual  amb el lema “Fes salut! per la Salut Mental!”.

L’objectiu de la qual  és continuar amb el treball de inclusió social i lluita contra l’estigma en salut mental en el moment actual que estem vivint, en que es suma la crisis de la Covid-19 i no és possible mantenir el format dels darrers anys.

La Jornada transcorrerà al llarg del matí del proper dissabte 10 d’octubre a les 11h, on podreu gaudir d'una classe esportiva en directe a través del nostre compte d'Instagram: clubs_socials_fundaciolar.

Fes Salut! per la Salut Mental!

Us hi esperem!