14-09-2020

UN AGOST DIFERENT AMB EL CLUB

Hola em dic Juan Carlos i avui els integrants de Ràdio Cargol, us farem 5 cèntims de com ha sigut aquest agost per a nosaltres al Club Social.

Aquest any ens hemhagut d'adaptar a la "nova normalitat" pel COVID19, màxima higiene, mascaretes i distància mínima de seguretat. Encara així el Club no ha parat! L'agost hem seguit un calendari d'activitats i sortides diferents de l'horari de rutina habitual. Hem gaudit de platges i piscines diferents, algunes en les que no havíem estat mai, tallers com pintar samarretes, cinefòrum, fer sucs naturals, concurs de karaoke, concurs d'entrepans, etc. També hem visitat el mercat i hem comprat pollastres a l'ast per dinar, hem visitat tres museus, dos a Barcelona i un a Cardedeu, finalment, vam acabar el calendari amb un dinar a una braseria de Llinars.
Alguns dels meus companys han volgut donar la seva opinió sobre com ha sigut aquest agost per a ells:

"Aquest estiu hem fet les activitats de cine i crispetes, vam veure la pel·lícula ADÚ, em va impactar. Fins que no et poses en el lloc del protagonista de la peli no ets conscient del problema que tenen els immigrants per arribar a un lloc més segur on viure." (Cèsar O.)

"Aquest agost el Club m'ha donat l'oportunitat de conèixer gent nova, descobrir facetes noves com cantar. Vaig tenir l'oportunitat de gaudir de les platges, piscines i museus que desconeixia. He fet molts amics i m'he activat a l'hora de preparar-me les coses per les excursions i haver-me de llevar aviat. Les educadores han estat genials, amb una atenció i comprensió extraordinàries. En general, he rigut molt i he sigut molt feliç" (David M.)

"Hem anat a diferents piscines del Vallès, perquè a la que anàvem cada estiu, la piscina de Llinars, estava closed. Ens ha costat una mica més de calés però hem conegut diverses piscines que estan força bé, com la numberone, la piscina d'Alfou. També vam anar a la piscina de Cànoves, Can Bosch i Mollet, que estaven molt bé. O sigui, ens ha costat una mica més però hem vist piscines molt xules!" (August P.).