22-07-2019

VALORACIÓ D'UN USUARI DE PSALL

Hola! El Programa de Suport a la Autonomia de la Llar m’ha ajudat molt. Venen unes persones adients per el càrrec a donar-te motivació, ajudar-te, ensenyar-te a valdre’t per tu mateix i també es fa una funció social i psicològica de sortir al carrer, fer excursions... però, això més endavant quan no et cal ja gaire de la seva ajuda i portes bé la llar, casa. És més, tot està funcionant molt bé perquè aquell o aquella que no És adient per el càrrec, prou bo o bona no hi treballa. Són unes persones que ajudaran molt preparades amb les que t’ho passaràs molt bé i faràs moltes tasques, escombrar, fregar, anar a comprar, posar la rentadora, preparar la roba, netejar cuarto de bany, cuinar, recollir la taula, endreçar, preparar el llit, altres neteges, fer gestions, permet escoltar música, però, no permet gaire posar-se malalt ja que com hem vist son moltes les feines a treballar i que es poden fer també fora de les hores de programa. Tenen persones sense cap estigma ni prejudici així que ningú pot tenir excuses per a no voler el programa.

Valoració Gerard Lacuey Pérez Usuari

Fora de aquest programa la Fundació Lar té un Club Social del que no he parlat.