19-06-2019

PROJECTE A LES PLACES 2019

A l’any 2011 s’inicia el projecte A les places, amb l’objectiu de potenciar l’ús de l’espai públic com un equipament cultural i social , obert a tota la comunitat.  Mitjançant accions socioculturals d’agents socials, culturals i educatius a les places de la Ciutat de Granollers s’enforteix la xarxa i la convivència al territori.

Aquest any, el Club Social Portalet ha sigut partícip i entitat col·laboradora en l’ esdeveniment “La plaça a escena!”, una acció enfocada a transformar la plaça Joan Oliver de Can Bassa en un escenari carregat de malabars, disfresses, equilibristes i bona musica.

Durant les dos ultimes setmanes amb el suport del tallerista de Manualitats, s’ha elaborat un photocall ambientat en un rodet de pel·lícules antigues i una sèrie de atrezzos destinats a treure un somriure a tots els participants al esdeveniment.

La tarda va estar carregada d’un ambient festiu i divertit, on les fotografies al photocall van ser un èxit rotund. Des de el Club Social Portalet ens encanta participar d’aquestes activitats i com a objectiu ser agent actiu en la comunitat de Granollers.