19-06-2019

POTS MIRAR SENSE JUTJAR?

El passat divendres 14 de Juny a la Plaça Maluquer i Salvador de Granollers es va inaugurar el projecte fotogràfic “Pots mirar sense jutjar?”.  Aquest s’emmarca dintre de les accions del Pla Local Antiestigma amb la finalitat  d’afavorir una nova mirada cap a la salut mental  i allunyar els estereotipis que giren entorn aquesta malaltia.

El projecte fotogràfic consta d’un tòtem de quatre cares amb dades de l´ Organització Mundial de la Salut en relació a la malaltia mental  i 9 retrats de persones voluntàries expressant diversos estats emocionals. La fotògrafa Beatriz Burgos i el dissenyador Roger Verges han fet possible aquest projecte. Esta previst que el tòtem recorri espais i llocs emblemàtics de la ciutat de Granollers amb la finalitat de fer arribar el missatge al màxim de població possible.

El Club Social Portalet va voler formar part d’aquest esdeveniment, aportant un photocall gegant on els participants podien transmetre diverses emocions i compartir les fotografies a les xarxes socials amb el #potsmirarsensejutgar? .

Fent xarxa i comunitat es vol generar consciencia social i un canvi de pensament entorn la malaltia mental.