17-09-2010

L'Obra Social de la Fundació "La Caixa" atorga 20.000 euros a Fundació Lar

La Comissió d’Obra Social de la Fundació “La Caixa” ha seleccionat i aprovat el projecte “Creació de Clubs Socials per persones amb malaltia mental” de Fundació Lar, presentat a la Convocatòria "Inclusió sociolaboral de persones amb discapacitat" dins del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials 2010.

El proper dimecres 22 de setembre, Fundació Lar i la Fundació “La Caixa” signaran el conveni de col·laboració econòmica atorgada per al projecta, dotat de 20.000€. La signatura tindrà lloc a la oficina de La Caixa, de l’Avinguda Rei en Jaume de Cardedeu, a les 12:45h.

Hi seran presents representant a l’entitat bancària el Cap de Zona, el Sr. Ferran Villar i el Director de l’oficina Sr. Antoni Buxadé. Per part de la Fundació Lar signarà el President Sr. Alfonso Navarro i hi assistirà també el Director de Recursos, Sr. Jordi Orta i la Coordinadora, Sra. Mercedes Montoy.